2. april 2026: Åbning af galleri i Sønderborgs gågade

I starten af april 2026 tog jeg springet og flyttede mit galleri fra min hjem-adresse og ind til den nordligste ende af gågaden i Sønderborg, på Perlegade 64.

Første åbningsdag var skærtorsdag den 2. april 2026, og jeg var ovenud begejstret over en masse besøgende – både familie, venner, folk fra de omkringliggende butikker (mine nye naboer) og mange andre nysgerrige og interesserede gæster.

I denne ende af gågaden arbejder stærke kræfter pt på at omdanne området fra en traditionel gågade til byens kreative og kunstneriske område med farver, former og forskellige aktiviteter. Her er allerede både gallerier, kreative værksteder og caféer – og der kommer flere til inden længe. Jeg glæder mig til at være en del af den rejse.

Det bliver så spændende.

.

5. maj 2024: Kunstudstilling hos LINAK

I dag har jeg været i gang med de sidste forberedelser, så jeg er klar til ophængning hos LINAK i Guderup i morgen.

Selvom der på en 30 meter væg er plads til mange malerier, så skal jeg alligevel begrænse mig og tage stilling til, hvilke malerier jeg tager med, og hvordan de skal hænge i forhold til hinanden. Jeg har udvalgt cirka 30 malerier i forskellige størrelser.

Jeg glæder mig til at se resultatet hos LINAK i morgen 🙂

qrf

1. apr 2023: Påske-udstilling

Også i år holdes åbent på mange af de små hyggelige og spændende gallerier rundt omkring på Als i løbet af påske-dagene.

Galleri BS art i Vollerup holder åbent i 3 af dagene: 7.-9. april kl 11-16

Her udstilles næsten 70 farverige malerier – til beskuelse og til salg.

Der fratrækkes påske-rabat i disse tre dage, op til 500 kr.

Kig forbi – det vil glæde mig 🙂 Der er parkering ved Vollerup Kro, kun 50 meter fra Galleriet.

9. mar 2023: Klargøring til messe

I den kommende weekend den 11.+12. marts deltager jeg med en stand på Forårsmessen i SFS hallen i Sønderborg.

Jeg er derfor i fuld gang med de sidste forberedelser, herunder bl.a. at udvælge malerier, planlægge placering på væggene, pakke flyers og visitkort osv. Der er meget at se til, men jeg glæder mig meget til at møde en hel masse forårsglade mennesker. Ses vi?

15. juli 2021: Udstillinger i Middelfart og på Rømø

Forår og sommer 2021 har i høj grad stået i maleriets tegn.

Jeg har haft super travlt i mit atelier i Vollerup, og har malet mange nye malerier i flere størrelser. Ud over, at det er dejligt og givende at male dem, så har det været så skønt, at jeg havde nok malerier klar til at kunne deltage i to store udstillinger på én gang 🙂

Som tidligere skrevet, så har jeg siden marts haft lige knap 20 malerier hængende fast hos Feriepartner i Havneby på Rømø. Den 7. juli bragte jeg yderligere cirka 30 malerier med mig, da vi afholdt en mere officiel udstillingsaften med udsendte invitationer, kransekage og lidt bobler. Det var en dejlig aften, som vi vil gentage igen i august – denne gang dog en torsdag aften, hvor der samtidig er By Night med mange mennesker (turister og fastboende) i byen. Det glæder jeg mig til.

I perioden 18. maj til 30. juni var jeg gæste-udstiller med 12 malerier ved Galleri Engholm i Middelfart. Det er et spændende galleri, som har 14 fast tilknyttede søde og dygtige kunstnere. De udstiller flotte malerier … men også smukke smykker, super flot kurveflet, spændende keramik m.v. Det var min første udstilling ved et professionelt galleri. Det var meget spændende og lærerigt for mig. Middelfart er i øvrigt fyldt med gallerier og kunstnere – så inspirerende!

Se her nogle af mine malerier fra udstillingen i Middelfart: 🙂

22. mar 2021: Solo-udstilling på Rømø

Mandag den 22. marts kører jeg til Rømø med malerier, som vil blive udstillet hos Feriepartner Rømø i Havneby – i en længere periode, måske 1-2 år.

Det glæder jeg mig virkelig meget til. Det bliver så dejligt at få lov til at vise mine malerier frem til en masse glade feriegæster.

10. jan 2021 – Se mine malerier på din egen væg – i en email

Hvis du finder et maleri, som du kan lide – så er næste spørgsmål:

Hvordan ser maleriet ud hjemme på min egen væg i stuen, køkkenet, gangen, soveværelset … ?

Nu er det muligt, at få dette afklaret elektronisk – du får simpelthen en email med et billede af maleriet på din egen væg – nemt ikke? 🙂

Kontakt mig, og vi aftaler nærmere

Det kan fx se sådan ud …

20. dec 2020 og i gang med et “Ude-maleri”

Den hvide væg udenfor ved indgangen skal da også have et maleri, så jeg er i gang med et lille hyggeligt maleprojekt 🙂

100 x 150 cm… så der er plads til at svinge penslerne

Rammen vil helt sikkert slå sig skæv, når billedet hænger ude i vind og vejr, men det gør ikke noget, når bare den giver lidt farve, og byder dig velkommen til besøg i galleriet …